May 17, 2011

Saat bz dengan hantaran tiba lagi

Sepasang kasut
Bekas cincin
                                                   Sepasang baju T ngan sehelai jeans

                                             Bekas untuk di isi bunga rampai
                                            Barang penjagaan diri buat si teruna

Cuti sekolah kan dah makin hampir .So sekarang saya tengah bz siapkan gubahan hantaran untuk adik ipar yang bakal melangsungkan perkahwinan tika cuti sekolah nanti.Saya just buatkan gubahan yang simple , kali ni tak macam yang selalu saya buat, biasanya sarat ngan riben tapi kali ni nak kelainan , saja saya saratkan ngan bunga. Hajat di hati nak fresh flower, tapi memikirkan budget yang tinggi selain dari segi ketahanan yang agak singkat so saya guna artificial flower jek..Masih ada 6 lagi yang perlu saya siapkan..